Jako tradičně před závodem, začali jsme se na chatě scházet už v pátek ráno. Jako první dorazil Vašek 1VKQ a chvilku po něm já. První akce směřovala ke kamnům a zatopení. Chata byla vymrzlá a bez teplého zázemí to jde těžko. Udělali jsme si s Vaškem konvici čaje a čekali na příjezd ostatních. Než přijel Jirka UBO a Pavel JKU, připravili jsme na vysunutí 19m stožár. Když oba dorazili, ještě jsme netušili, že to je pro páteční den kompletní sestava. Takže stavbu posledního systému 4x8 el. jsme museli odložit na sobotní dopoledne. Téměř celé páteční odpoledne jsme se tedy mohli věnovat pracem v teplíčku. Ne že by jí bylo málo. Jirka musel vyměnit trafo v jednom z PA, já mezitím instaloval rádio a celý setup. S pátečními pracemi jsme byli hotovi celkem brzy. Jirka si večer ještě mohl v klidu poslechnout své oblíbené majáky a do půlnoci, což je velmi neobvyklé, jsme byli všichni v posteli.

V sobotu dopoledne se k nám připojil Jakub FVN, Pavel PRI, Karel 1IKP, Zdeněk ZES se synátorem a nakonec dorazil i Míra 1DUB. Mohli jsme tedy v klidu postavit i poslední čtyřče a kolem 13:00 bylo nezvykle vše hotovo a připraveno. Vybral jsem tedy frekvenci někde ve spodní části pásma a udělal několik spojení před závodem.

Vlastní závod jsme začali včas a v pohodě. Spojení přibývala a skóre narůstalo. Protože jsme byli na celý závod pouze tři, zvolili jsme periodu střídání dvě hodiny, což bylo optimální, alespoň chvilku si každý mohl mezi šichtami odpočinout. Podmínky šíření nebyly nijak valné, ale dařilo se nám držet krok s loňským A1 Contestem. Až v noci jsme začali zaostávat a nakonec zůstali za loňským výsledkem o cca 25 QSO, což není tak hrozné.

Počasí nám letos velice přálo, v sobotu bylo slunečno a člověk by neřekl, že už je listopad. Vzhledem k předpovědi počasí, kdy jsme čekali na nedělní odpoledne déšť, jsme se snažili demontáž antén po závodě co nejvíce urychlit, a povedlo se. Když byly všechny antény na místě, začalo pršet, ale to už nám příliš nevadilo. Lehce před pátou jsme byli hotovi.

Letošní VKV sezona je tedy za námi. Děkujeme všem za spojení a budeme se těšit zase příští rok.

Vybavení

ANT: 4x10el., 8x5el., 4x6el. a 4x8el.
RIG: IC756PROIII + TRV Sitno + 4xPA

ODX: YU7ACO – KN05RD – 871 km